Stoomschip Valentijn voor de kade bij werf de Maas


Stoomschip Valentijn gebouwd in opdracht van KPM in 1928 bij Int. Scheepsbouw Mij. De Maas, Slikkerveer, bij Rotterdam 1958 gesloopt in Hong Kong.

Op de foto ligt de Valentijn klaar voor voor vertrek naar het toenmalige Nederlands Indië.

Vorige

Volgende

Heeft u op- of aanmerkingen of heeft u
aanvullende informatie over deze foto?