Ringdijk 1955.

Foto uit 1955.
In deze buurt heeft Klaas den Besten tot zijn trouwen gewoond.
In het huis rechts woonde familie Boer en wij woonde naast hen beneden.
Naast ons woonde Dries Verhoeven die nog in Slikkerveer 1 heeft gevoetbald en waar ik zelf ook lid van was.. In het vrijstaande huis tegenover ons woonde fam.v.t.Zelfde, vader Piet werkte bij Smit in gebouw D. Onder fam.Verhoeven woonde fam.de Korte en naast fam.verhoeven woonde olieboer Landmeter.
In de huizen links had je een snoepwinkeltje van ,ik dacht vrouw de Joode en verderop had Gina de Kool een kruidenierswinkel. verder woonde daar in de buurt fam.v.d.Linde waar ik mij Lijntje en Arie nog kan herinneren en fam.Moerkerken waar ik me Wim nog van kan herinneren.

Derde huis van links woonde fam Flohil een periode jaren 60. Verder fam van Gameren, naast van t Zelfde, linkerkant. Wim Moerkerken geh met Janna Moerkerken, fam Kok, Teunie en Wim? (info ernst Pieter Bakker).